Topic: UGG Väder Stövlar Träningsskor

Det är antagligen en knock-on-effekt från den nuvarande svepningen av Noughties-nostalgi som går om mode – exponerade G-strängar, velourträningsoveraller, sloganhattar... Dam/Herr UGG Väder Stövlar var A-listers inofficiella arbetsuniform under åren 2001 till 2004, som alla bars av alla. från Sarah Jessica Parker till J.Lo, Britney Spears och Paris Hilton. När jag analyserade dessa bilder försökte jag förstå vad deras dragningskraft var då – övertygad, som jag alltid är, att modetrender till stor del är tecken på förändringar i hur vi förstår popkulturen.

https://www.neufkanga.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/300x300/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/u/u/uu129.jpg

Och ändå kämpade jag för att hitta en - det som gör UGG Väder Stövlar Träningsskor anmärkningsvärt är att de är helt omärkliga. Sedan starten på 70-talet har de konsekvent hittat en publik, som regelbundet cyklat in och ut ur modet, utan att någonsin gå iväg. Ugg som företag har utan tvekan försökt att lansera sig själv för den nya generationen – förra året presenterade de samarbeten med kultiga nya gen-märken Telfar, Molly Goddard och Eckhaus Latta – och kanske är denna förnyade A-list-besatthet, som jag initialt tänkt, helt enkelt resultatet av en välgjord PR-strategi.

Med samma anda och känsla som du förväntar dig av UGG Väder Stövlar Lägsta Priset, återskapar Classic Revolution Collection klassikern i stildriven design för alla typer av individer. Genom att para ihop djärva och oberäkneliga vänner till varumärket över generationer – inklusive Slick Woods och hennes son, Kim Gordon och hennes dotter Coco, Luka Sabbat och hans pappa Clark – hyllar #UGGLIFE det okonventionella.

Kim Gordon har arbetat med UGG Väder Stövlar Rea Online sedan AW17 och är en musiker, artist och grundare av postpunkbandet Sonic Youth. Hon är krediterad som en av de djärvaste kvinnorna inom musiken och har varit en experimentell pionjär och regelbrytare över flera discipliner under hela sin karriär. Hennes dotter Coco Gordon Moore är en framväxande modell, konstnär och författare baserad i New York. Hon är modell för publikationer som Dazed och i-D, samt UGG-partnern Eckhaus Latta.

Men eftersom det är 2018 finns det så mer med Köp UGG Väder Stövlar än vad det en gång var – inklusive mockasiner, mulor och fluffiga rutschbanor i färger som kol, svart och en (très Instagrammable) livlig korall. Styla dem med tjocka strumpor och frodiga loungebyxor eller, eftersom det är troligt att när du väl kliver in i ett par kommer du att kämpa för att kliva ut, bara gå vidare och bär dem med dina faktiska ytterkläder (dvs. aktiva kläder, jeans, klänningar et al. ). Och om du har tagit dig så här långt i livet och aldrig provat dem, ta det från oss – inte förrän dina fötter vaggas i ett par UGG kommer du att veta den sanna innebörden av vintern: den komforten råder överlägset, men stilen behövs inte gå ut genom fönstret.

www.neufkanga.com