Re: Server News

do lékárny....

to tam není smile
do prahy do podolí ....do prdele (mne je smutno)

říkali v pondělí, ale neřekli, v kterém měsíci, takže ticho tu!!!   :DDD

oni už toho nakecali za tu dobu

co všichni brečíte..:D.. však už hrajete FoE..ne??..smiřme se s tím,že je FINITUM..není to ekonomické udržovat,prodat to asi nehodlají,takže při dalším výpadku už ani pes neštěkne..,natož admin..jestli to teda ještě spustí..nejspíš nám jen prodlouží trápení..

Infinitum by melo bezet, vsichni registrovani na Celebration1 dostali slibenych 500 iMinci.
Nakupy iMinci jsou prozatim mimo provoz vyjma bankovniho prevodu (nevztahuje se na nej EET).

If the radiance of a thousand suns were to burst at once into the sky that would be like the splendor of the Mighty One... I am become Death, the Shatterer of Worlds.

huráááá

Jenom, jestli to není zase ňáká bouda... big_smile

není, fakt to jede! KONEČNĚ TO JEDE!
ZÁVISLÁCI DO BOJE :-D

Super

Jak uz jsem psal, Infinitum pro nas vazne neni priorita. Zivi nas uplne jiny hry, Infinitum nas nikdy zivit nebude.
Infinitum mame takrikajic pro radost.

Tak si to uzijte, drzime to hlavne kvuli vam. Jinak uz bychom to davno zavreli. Je tu hardcore parta, do ktere spadate, co to bere vazne. Tak kvuli vam to jeste funguje.

Tak na to zkuste myslet, nez nam budete zase nekdy psat ostre maily, protoze my to klidne zavrem hned. wink
Bud to bude fungovat i bez admina a vy se spolu nejak domluvite a zaparite si, nebo Infintum nebude vubec. Uz jsme dali vetsinu featur stejne zadarmo, takze se vazne necitime nekomu neco povinni vysvetlovat nebo neco resit.

Budeme se snazit, aby mohlo bezet dal. Vyvoj uz necekejte, maximalne nejaky bugfix, kdyz se to epicky rozbije.
Lujzian uz neni admin, takze hra je bez admina. Pokud by se neco velmi rozbilo (nejde se prihlasit a podobne) tak piste freshmeatovi.

Pokud nam budete psat o tom, ze nekdo nekomu rozbil babovicku, tak vam na to nikdo neodpovi.

A pokud to nekdo chcete koupit, tak dejte nabidku wink.

Tak nadnes představu ceny :-)

Infinitum hraji od C2. Dále jsem hrál  C4, C7, C9, E1, B2, I1, I5, I6. Bývalý člen Českých rytířů, nyní vůdce a zakladatel CSL
Moje motto: ,,The Rains of Castamere´´ Kdo nechápe, má smůlu :-)
I play infinitum since 2012. i was in worlds C2, C4, C7, C9, E1, B2, I1, I5, I6. Formal member of alliance ,,Čeští rytíři´´. Now i am a leader of ,,Československá legie´´
My motto: ,,The Rains of Castamere´´

Nějak se tam nejde dostat :-(

I must say, I thought this was a pretty interesting read when it comes to this topic. Liked the material. . .
https://angel.co/justice-core

wow, great, I was wondering how to cure acne naturally. and found your site by google, learned a lot, now i’m a bit clear. I’ve bookmark your site and also add rss. keep us updated.
mua bằng tốt nghiệp cấp 3

Great post full of useful tips! My site is fairly new and I am also having a hard time getting my readers to leave comments. Analytics shows they are coming to the site but I have a feeling “nobody wants to be first”.
tema gratuito de wordpress

What a good blog you have here. Please update it more often. This topics is my interest. Thank you. . .
Estresse

Hey, great blog, but I don’t understand how to add your site in my  reader. Can you Help me please?
Dor no joelho

Great post full of useful tips! My site is fairly new and I am also having a hard time getting my readers to leave comments. Analytics shows they are coming to the site but I have a feeling “nobody wants to be first”.
açafrão da terra

My friend mentioned to me your blog, so I thought I’d read it for myself. Very interesting insights, will be back for more!
<a href='http://google.com/'>facebook</a>

I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article. I am hoping the same best work from you in the future as well. In fact your creative writing abilities has inspired me to start my own BlogEngine blog now. Really the blogging is spreading its wings rapidly. Your write up is a fine example of it.
Socks

zdravim delam něco spatne ja nebo je to u vas ze mi to pise ze nejsou zadny svety kde hrat ?????

Hey, great blog, but I don’t understand how to add your site in my  reader. Can you Help me please?
chia para emagrecer

Buy Oxycontin Online overnight cheap without prescription

manchas na pele