Topic: UGG | Nye Kollektioner Online

Der var engang, hvor Ugg-støvlen gik hen over jorden som en kolos. UGG Vejr Støvler Kvinder/Mænd De var deres tids mokkasiner-cum-gazeller. Det var de tidlige noughties, og de blev båret af Kate Moss og Beyoncé, og kom endda på Oprahs eftertragtede Favorite Things-liste. Men så i en slags slowmotion-version af tiden bar Danniella Westbrook Burberry-alt (taske, nederdel, babynederdel, babyvogn) og dræbte checken med en fotooption, det fåreskindsfarvede fe-støv, som Uggs var en gang drysset med blev snavset.

https://www.neufstovle.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/300x300/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/u/u/uu134.jpg

På trods af den vanære, som dets fodtøj har lidt som foder til punchlines, er UGG | Nye Kollektioner Online fast besluttet på at trampe sig dybt ind på mændsmarkedet. "Vi har været virkelig meget mere seriøse og strategiske omkring vores mænds forretning," sagde Andrea O'Donnell, formanden for modelivsstil hos Deckers, den Goleta, Californien-baserede virksomhed, der ejer Ugg. Ms. O'Donnell, som kom til virksomheden i 2016 og Ian Stewart, der kom til Deckers som VP for marketing i 2017, har omdirigeret mænds marketingstrategi væk fra Mr. Brady og hans søvnfremkaldende hjemmesko mod brave Instagram-influencers i mere trendy blonder- støvler op.

Ugg har også genopfrisket sin herrekollektion ved at forfølge high-fashion samarbejder. UGG Vejr Støvler Udsalg Det har arbejdet med den nytte-mindede New York-designer Heron Preston, på vandtætte "urban tech" pull-on støvler, og bicoastal indie-darlings Eckhaus Latta, på en nysgerrig firkantet støvle. En anden fælles indsats, med A Bathing Ape, det legendariske japanske streetwear-mærke, gav en camo-og-shearling-sneaker, som rapperen Lil Wayne modellerede i annoncer.

Mærket er nået langt i det sidste årti, og selvom jeg nu måske tænker tilbage på mit korte teenage-forsøg med UGG Vejr Støvler Tilbud som blot endnu et møde med en modefænomen, må jeg indrømme, at jeg sådan set gerne vil have et par igen. Joggingbukserne i frotté er for længst væk, og det samme er de plisserede miniskørter, men måske vil jeg give det fuzzy fodtøj endnu et skud. Og hvem ved, måske vil den nuværende grimme-chikke skodille på landingsbanen give anledning til Ugg-fornyelser fra mærker som Balenciaga eller Christopher Kane. Jeg har måske ikke rigtig, virkelig brug for dem, som jeg plejede, men der er stadig noget bestemt ved dem, som jeg vil have, rationelt eller ej.

Ikke mere at stønne eller stønne over, at du er kold denne vinter. Køb UGG Vejr Støvler er den eneste lyd, du bør lave som svaret på alt, hvad der er hyggeligt og varmt i vintermånederne. Mærket, der skabte bølger i begyndelsen af 2000'erne som en must-have-støvle, er tilbage og bedre end nogensinde, især i år, hvor komfort er navnet på spillet under pandemien.

www.neufstovle.com